måndag 13 augusti 2007

Slut på semestern

Det blev inte mycket till sömn inatt. Ganska exakt 2 timmar. Fan, jag som ska på fotboll ikväll och kommer att komma hem ganska sent. Inte rolig början på veckan.
När jag kom till jobbet och loggade in på msn så blev det lite gladare känslor iallafall. Mr ungdomskärlek har addat mig på msn och vi har pratat. Ska ses idag efter jobbet! Och jag som ser ut som ett rövhål idag! Men jag tänker inte missa chansen för det, han får helt enkelt stå ut med en trött, lockhårig och fotbollsklädd Jeanette. Men vi får se, halva dan har inte ens gått och han hinner säkert att ändra sig innan det är dags...
Som sagt, fotboll ikväll mot bajen. Jag tror på Djurgårdsvinst och jag tror på låg publiksiffra. Men det är för att inga bajare åker till Råsunda. Så deras tifosatsning kommer att bli en katastrof eftersom dom inte kommer att fylla Norra stå. Idag är det exakt 17 år sedan som DIF vann över vraken med 9-1, det måste ju betyda vinst för oss!


Inga kommentarer: