torsdag 30 augusti 2007

God torsdag!

Det är inte vilken torsdag som helst idag utan massagetorsdag! Detta innebär att jag får massage på arbetstid av en riktigt duktig massös. Synd att det bara är en halvtimme, men hellre en halvtimme än ingen alls! Det var nummer ett i det positiva idag.

Nummer 2 är att jag såg en liten glimt av Mr. Snygging i morse! Han gick där på perrongen och hörde inte att jag ropade och jag orkade liksom inte springa efter honom... Men jag fick se en liten skymt av honom och det är ju inte fy skam eftersom jag förmodligen aldrig kommer att dejta honom, så jag får nöja mig med det.

Nummer tre är att det är soligt! Kallt men gudskelov soligt. Bättre det än regn och kyla. Man måste försöka se de bra sakerna istället för att gräva ner sig totalt, så jag försöker med det idag.

Inga kommentarer: