onsdag 15 augusti 2007

Tick tack tick tack...

Så var det onsdag... Tiden bara tickar och tackar, inte får jag nåt gjort för det! Igår var jag så slut när jag kom hem att jag somnade i Cassis säng när jag låg och pratade med henne. Vaknade igen efter 2 timmar, klädde av mig och stupade i min säng istället. Helt slut. Inte konstigt egentligen eftersom dagen innan var väldigt hektisk, dessutom blev det sent.
Vilken dag det var i måndags då. Efter jobbet träffade jag ju min ungdomskärlek som fortfarande är lika snygg och läcker. Framför allt läcker! Han berättade snabbt om sitt liv och jag om mitt. Jag var så jävla nervös, hade fel kläder och allt var helt jävla fel att jag nästan ångrar att jag träffade honom. Man visade ju knappast upp sin bästa sida. Det var kul att träffa honom och vi kommer antagligen träffas igen eftersom han också ville det. Igår sa han det i alla fall. Efter drygt en timme var han tvungen att sticka och jag drog till Copperfields där Jakan m. fl var och värmde inför matchen. Efter den sköna segern kunde man ju inte åka hem direkt, utan det blev taxi istället vid 01:30... Inte särskilt onykter men två nätter i rad med ytterst lite sömn gör vem som helst slut.

Inga kommentarer: