söndag 26 augusti 2007

En riktig jävla skitdag!


Så här ser min katt ut! INGEN katt ligger så!

Idag skulle jag inte gått upp ur sängen, skulle kunna radera den här dan ur mitt liv. Herren i huset har gnällt på allt jag gör eller framför allt inte gör och kommer med elaka kommentarer exakt hela tiden. Jag gör ingenting hemma, man kan ju undra varför 4,5 timmars tvättstuga och en timmes matlagning inte räknas? Men det är ju klart, han har ju varit och handlat arbetsskor med Cassi i 45 minuter... Sen har han ju satt på en diskmaskin och tömt denna också. Glömde att han torkade ur handfatet och badkaret också, det tog ju en kvart! Nej det är synd om han som gör så mycket här hemma! Och jag är ju bara en patetisk människa som sitter vid datorn hela tiden. Vet inte vad som visas på teve och tittar inte på friidrotten... Nej, jag kollar inte på friidrotten eftersom du sitter i soffan och glor din dumma jävla idiot. Jag kollar resultaten på aftonbladet.se eftersom du har dragit ut antennen till teven i datarummet. Hur äcklet ens har mage och be mig bränna en film är droppen. Men jag skriver här istället, tänker inte göra honom en enda tjänst något mer. Det glöms liksom bort hela tiden... Tur att det snart är sängdags så jag kan somna ifrån den här hemska dagen.

Slöddret i från Solna vann mot Malmö med 3-1 och nu ligger dom och nosar oss i häcken. Djurgårn måste vinna imorgon, inget annat är okej! Inte ens för spänningens skull. Det kommer att bli en låååång dag imorgon på jobbet eftersom jag vet att jag kommer att vara nervös hela dan. Får se om en speciell person har tid att prata med mig och få dagen att gå lite fortare... Nu ska jag hjälpa Cassi att tona håret och sen är det Godnatt Jord. Ge mig en bra dag imorgon, jag fick tillräckligt med skit idag!


1 kommentar:

Anonym sa...

Så där låg en av mina katter också.


J