torsdag 16 augusti 2007

JÄVLA CANAL+

Här sitter man i lugn och ro på jobbet och har planerat att köpa 3-4 bira till matchen ikväll, åka hem och äta något gott och kolla på gbg-DIF och vad händer?!? Jag får höra att matchen visas på Canal+ och just den jävla skitkanalen har inte jag!!! Nu har jag ringt runt halva bekantskapskretsen och antingen så svarar ingen eller så är dom nere på plats i Göteborg! Vad fan ska jag göra??? Jag sätter mig inte på en pub och kollar helt själv, det gjorde jag i Göteborg när vi mötte Elfsborg och jag var på konferens i våras. Snacka att man blir uttittad som kontorsklädd tjej som kollar fotboll... Och sportradion ska vi inte ens tala om! Man blir kallsvettig av att höra dessa kommentatorer rabbla och skrika och man vet knappt vem som gjort mål...

Inga kommentarer: