fredag 31 augusti 2007

Skitmorgon

Det började med att Cassi hade tagit det badrummet som inte är vattenskadat i besittning. Det värsta jag vet är när mina morgonrutiner störs, jag är liksom radiostyrd då... Detta färgar hela min morgon. Jag är grinig och Cassi är grinig.

Kommer till jobbet där mina morgonrutiner också störs eftersom vissa människor inte kan klara sig själv. Dessutom brukar fredagar vara de lugnaste dagarna men idag ringer folk exakt hela tiden och jag är inte på humör!!! Det är ju tur att jag har en mask som jag kan sätta på men inom mig har jag bara lust att skrika att alla ska dra åt helvete.

Inte kommer det att bli bättre eftersom det är skit hemma och jag har inget att göra ikväll. Har ingen fucking jävla lust att ens åka hem över huvud taget. Det lutar åt att jag kanske går på den där middan imorgon så att jag slipper vara instängd i det där jävla förortsradhuset hela helgen, men jag har inte bestämt mig riktigt än. Han kanske inte ens ringer idag, det är ju så mitt liv ser ut. Någon visar intresse i 30 sekunder sen blir man dissad. Typ som luft. Dom vet att man finns men bryr sig inte...

Nej, nu är det avslutningsfika för en av de jag tycker bäst om här på jobbet. Det är ju typiskt att det är han som slutar just idag också!

Inga kommentarer: