onsdag 22 augusti 2007

God morgon!

Sov som en stock i natt! Brukar inte kunna sova när Cassi inte är hemma men jag somnade innan hon kom hem och hörde inte ens NÄR hon kom hem. Detta har aldrig hänt förut och jag vill inte att det händer igen. Tänk om nåt skulle hända och jag inte ens märker att hon inte kommer... Hur som helst så var jag dödstrött imorse när jag vaknade. Redan helt utmattad trots att det nyss varit semester. Gissar på att min tillvaro är den bidragande orsaken till det hela. Som jag sagt tidigare så har jag någon i min närhet som kopplat in den tjockaste kabeln man kan tänka sig i mig. Denna kabel snor all min energi vilket gör att jag inte får tillräckligt själv. Eftersom jag inte kan generera tillräckligt med energi till mig själv pga att det inte händer nåt kul i mitt liv så blir utmattningen värre... Jag menar, det är ju inte riktigt normalt att man längtar till jobbet för att komma hemifrån. Nog för att det är viktigt att man trivs på sitt jobb, och det gör jag, men man ska ju även tycka att fritiden är ännu roligare och händelserikare. Jag kanske känner så här eftersom det inte är något fotboll alls den här veckan heller. Det blir så tydligt då. Måndag till söndag utan en enda fritidsaktivitet liksom... Bara hem, laga mat, ta en promenad och sitta vid datorn. FETT jävla trååååkigt!
Nu ska jag jobba på lite till...

Inga kommentarer: