lördag 4 augusti 2007

Magsjuk

Anne-Li stod i mitt sovrum igår när jag vaknade... Eller, jag vaknade av att Anne-Li stod i mitt sovrum! Jag älskar min bästa kompis! Vi pratade, pratade och pratade. Sen gick vi ner till centrum och delade på en pizza och tog 2 öl. När jag kom hem bestämde jag och grannen att vi skulle grilla och dricka lite så ner till centrum och handla. Jag minns att jag framåt småtimmarna satt och spelade barnlåtar och blev helt galen när muppgrannarna började knacka på elementet. Sen minns jag att jag vaknar vid 6 och spyr och spyr och spyr... Sen vaknar jag igen vid 20-tiden och äter några mackor, sen däckar jag igen. Nu sitter jag här! Klockan är snart 04, jag är inte längre magsjuk och jag kan inte sova. FAN! Jag måste liksom upp imorgon och ta mig till stan för att hämta bussvärdskuvertet. Måste till bolaget också! Men just nu vill inte min kropp och mina ögon sova.

Inga kommentarer: