söndag 26 augusti 2007

Lördagskväll



Är trött nu och ska strax gå och lägga mig... Har precis sett "Se upp för dårarna", den var okej.

Idag har jag fått två förfrågningar om jag skulle komma till stan, först från Hågge och sen från Anne-Li men jag har tvättstugan imorgon och eftersom jag känner mig själv så blir det ingen tvättstuga om jag går ut. Så därför tackade jag nej. Synd egentligen eftersom min kväll varit mindre trevlig. Fick panik och drog ut med moppen ett tag tidigare ikväll. Det är så jävla skönt att sätta sig på en moppe när man känner sig instängd här hemma. Upp med visiret, full gas, andas in luften och man är FRI!!! Om så bara för en liten stund. Sen tog jag ett bad och sen kollade jag på en film. Det låter inte så otrevligt, men nån låter mig ju inte vara i fred! Dessa sarkastiska och elaka kommentarer får mig att vilja mörda! Vem har egentligen rätt att kränka, trycka ner och bestämma över en annan vuxen människa egentligen? Jag har sagt miljontals gånger att jag vill separera just för att han är som han är. Ändå så fattar han inte vad jag säger. Han blir sur för att jag inte vill umgås med honom, och vaddå umgås, titta på nåt jävla sommarkryss på teve!!! Varför ska jag titta på nåt jävla skitprogram med honom efter han har betett sig som han gjort vid matbordet? Kan nån förklara det för mig? Och bara för att jag inte vill kolla på nån jävla dumburk så är jag en jävla horfitta?!? Och ändå fattar han inte varför jag vill separera...

Nu ska jag försöka att tänka lite positiva tankar och drömma mig bort i fantasin. I fantasin är jag en lycklig, vacker och hälsosam tjej som har världens bästa pojkvän. De senaste veckorna har pojkvännen fått ett ansikte och han är lika vacker som han alltid har varit. Jag och min pojkvän pratar mycket, umgås mycket och hittar på massa roliga saker. Vi har egentligen olika intressen men lär av varandra. Vi är inte svartsjuka på varandra eftersom vi litar på varandra fullt ut. Vi snokar inte i varandras saker för vi behöver inte veta exakt allt om varandra. Framförallt så älskar vi varandra så innerligt att ingenting i hela världen kan rubba oss. Vi kommer att åldras tillsammans och gå hand i hand när vi är gamla och grå, men vi kommer aldrig att göra varandra illa...

Sov Gott!

Inga kommentarer: