fredag 10 augusti 2007

Hur funkar vissa människor?

Okej... Det började med att JAG fick ett meddelande på Stay Friends sajt. Jag svarade på detta meddelande med att berätta lite hur mitt liv ser ut nu och vad det sista jag hörde om honom var. Till svar fick jag höra att han tyckte det var kul att jag skrev och lite om vad som händer i hans liv idag. I nästa mail berättade jag ytterligare lite mer om vad som händer plus att jag skickade med två foton för att det kan vara kul att se hur man ser ut nu för tiden... I nästkommande mail berättade vi ännu lite mer och bestämde att vi kanske skulle ses på en fika, han var den som propsade till och med.
Nu har det gått över en vecka och jag har inte hört ett ljud ifrån honom. Why liksom?!? Om han nu inte vill träffas varför propsa? Och varför ta kontakt för över huvud taget om man bara har tänkt att försvinna?
Skitsamma egentligen, men jag blir verkligen irriterad när yttre faktorer stör min tillvaro! Hade han inte hört av sig så hade jag inte brytt mig. Likaväl om det var jag som hade tagit kontakt... Nu tänker jag gå och lägga mig och vara sur!

Inga kommentarer: