onsdag 1 augusti 2007

Vad håller jag på med?

Gick in på mailen imorse när jag vaknade och hade fått svar från min gamla ungdomskärlek som jag skrev till förra veckan. Vi mailade lite fram och tillbaka och helt plötsligt sitter jag otåligt och väntar på ett nytt mail från honom! Vad håller jag på med? Hoppas jag på att han är mannen i mitt liv som ska rädda mig från skitlivet jag har nu eller vaddå? Herregud, karln bor tillsammans med en tjej! Nog för att hans förhållande verkar påminna om mitt eget men jag tror knappast på att han har tankar på att börja dejta mig. Och inte vet jag vad jag är ute efter. Det enda som jag vet är att vi förmodligen ska träffas över en fika och prata om våra liv. Och det värsta är att jag lääängtar och hoppas att det blir snart.

Patetiska jag!

Inga kommentarer: