söndag 5 augusti 2007

Trött på mig själv!

Jag fattar inte varför jag ALLTID skjuter upp saker när det gäller mig själv?!? Nu är det söndag eftermiddag och jag står här med orakade ben, obrända skivor och ofixade fötter! Det är JÄTTEVIKTIGT att inte glömma att fixa fötterna! Det ser så illa ut med människor som är perfekta i håret, perfekt sminkning, schyssta kläder och sandaletter där ett par nagellacksavskavda tånaglar tittar fram... Eller äckliga sprickor på hälarna. Så... Först fixa fötterna, sen raka benen samtidigt som jag bränner skivor. Därefter tvätta håret och platta denna man av hår som förföljer mig, kanske sola lite? Och tillsist: fixa händer och naglar! Som sagt, varför ska jag alltid skjuta upp saker och ting som gäller mig och mitt välmående? Jag är helt enkelt fullbokad idag!

Inga kommentarer: