fredag 10 augusti 2007

Orolig

En av mina två bästa kompisar fyller 40 nästa lördag (eller hon har redan fyllt 40 men hon har fest då) och jag håller på med en insamling till present. Hade tänkt mig en resa. Nu är det ju så att hon är flygrädd så alternativen är inte så många. Därför blev jag glad när jag hittade en Tallinresa med ett fyrstjärnigt hotell och SPA-möjligheter för 1500 spänn. Ringde dit och frågade om det finns platser kvar den 24 augusti när jag tänkte att vi skulle åka och det fanns det. Det var i förrgår. Nu när jag är inne på den aktuella sidan så finns inte erbjudandet kvar! Vad innebär det? Att det är fullt? Det sträckte sig fram till den 31 augusti så på två dagar så har resan gått som smör i solsken med andra ord? FAAAN isåfall!

Jag måste ringa och höra...

Inga kommentarer: