lördag 25 augusti 2007

Jag har gjort ett kap!

Var i väg och skulle handla arbetsskor till Cassi när hon ska jobba i köket på skolan. Började med skopunkten där det inte fanns en enda arbetssko. Men istället hade dom superduperrea på dessa skor. 49 kronor styck, varav man fick 3 för priset av 2. Jag har alltså betalat 98 kronor för tre par skockor!!! Originalpriset var 249 kronor styck! VILKET JÄVLA KAP!!!! Men Cassi får vara utan arbetsskor, det fanns inga någonstans. Får kolla runt imorgon igen... Handlade mat för exakt 1600 spänn också. Cool!

Det är halvlekspaus i dagens fotbollsmatcher också: 0-2 till Hammarby och 0-0 mellan Elfsborg och Helsingborg. Oavgjort mellan IFE och HIF är riktigt bra för Djurgårns del, ännu bättre om Henke Larsson eller nån annan Helsingborgare peter in ett mål och vinner. Den som lever får se. Att bajen vinner mot BP är väntat och dessutom anser jag inte att vraken utgör något hot mot DIF.

Nu ska jag njuta lite av att jag är nästan ensam hemma! Musiken är redan hög!



Inga kommentarer: