söndag 14 oktober 2007

Första kvällen i lägenheten!

Så har man flyttat! Jag har hållt igång hela morgonen, dagen, eftermiddan och kvällen och nu börjar det att bli ordning i mitt liv tror jag. Cassi och jag var och handlade, när vi kom hem igen fixade jag medan hon lagade tacos! Hon har både gjort frukost och middag idag! Sen tittade hon på teve medan jag fortsatte och fixa och tillsist avslutar vi kvällen med ett bad!

Saker jag måste fixa till imorgon:
  • Så jag kan lyssna på musik från datorn till högtalarna
  • Fatta hur torktumlaren fungerar
  • Förstå surroundsystemet
  • Packa upp det sista
  • Skura och städa

Saker jag måste fixa inom en snar framtid:

  • Lampor till sovrummet
  • Papperskorg till badrummet
  • Säng
  • Dator

Det jag ska fixa först och främst är sömn , jag är helt utmattad! MEN lycklig!

Inga kommentarer: