lördag 13 oktober 2007

Flyttdag idag!

Jag kommer inte ihåg sist jag vaknade utvilad av mig själv vid 8-tiden en ledig dag! Det har i alla fall inte skett de senaste åren, men idag hände det! Jag gissar på att det har att göra med att jag flyttar idag... Är på ett strålande humör, är förväntansfull och känner mig hur stark som helst, vilket jag inte har gjort på ett par år! Jag tror inte någon i min bekantskapskrets fattar vad det här innebär för mig men jag gissar på att de kommer märka en markant skillnad på min personlighet framöver. Äntligen kan riktiga Jeanette krypa fram ur sitt skal och börja L E V A igen!

Jag har packat nästan alla mina tillhörigheter förutom mina kläder som hänger i klädkammaren. Dom tror jag att jag tar löst på galgarna. Det känns lättast. Annars är allt som jag kommer på packat och klart. Nu ska jag bara vänta på att snart exsambon kommer hem från helgjobbet och lånar ut bilen. Sen är det: Out of here!

Inga kommentarer: