måndag 29 oktober 2007

Seg idag!

Det firades brons igår. Eller firades vet jag inte, men det dracks ordentligt igår. Kanske mest för att det var sista matchen och man vet att man inte kommer att träffa vissa människor på ett halvår. Ganska trist faktiskt. Därför var man supersocial igår och hade det mycket trevligt. Det var ju inte lika trevligt imorse kan jag säga. Vaknade vid sextiden på morgonen och var fortfarande full då. Världens bula i bakhuvudet eftersom jag hamnade bredvid två snubbar som började slåss så att jag flög som en vante över golvet och slog i bakhuvudet...

Kollade igenom telefonen och har vid 01 fått ett mess från "Ulf med rösten"?!?! Vet verkligen inte vem snubben är och jag kan inte minnas att jag har gett ut mitt nummer. Sånt är jobbigt. Däremot kommer jag ihåg att Leo muckade med Tomas (bara kompisar) så att Tomas tröttnade och drog hem. Jag minns också att jag raderade mitt nummer från hans telefon eftersom jag lackade ur totalt och jag hoppas att jag slipper se den självgoda idioten på ett tag nu.

För övrigt så ska jag faktiskt ta det lugnt nu på ett tag. Jag brukar va så trött på fest vid den här tiden på året när fotbollssäsongen är slut, så även i år. Nu ska jag spara mina pengar till fina kläder och saker till lägenheten istället. Fast på fredag kommer Helena hit och då blir det nog några öl eller så fast vi ska inte gå ut, bara sitta här och snacka. Det var väl ett och ett halvt år sen sist vi sågs har jag för mig.

För övrigt vill jag tacka DIF för en bra säsong och årets succe: Medlemstältet! På återseende nästa år.

Inga kommentarer: