fredag 5 oktober 2007

Fredag eftermiddag!

Det blev inte så lugn dag som jag trodde, är helt utmattad! Först är allt hektiskt och sen dör allt! Då känner man sig överkörd. Men nu är arbetsveckan snart slut och jag kan soooova imorgon! Soooova länge!

Efter jobbet ska jag förbi Djurgårdsbutiken för att hämta bussvärdskuvertet + en sväng förbi Åhléns och handla sminkborttagningstvål. Sen ska jag hem, titta på Idol och ta det lugnt! För en gångs skull så är jag inte deppad för att ingen längre ringer mig på fredagar. Det kanske beror på att jag ser ett slut på tunneln också. Är helt övertygad över att mitt sociala liv kommer att förbättras nu när jag flyttar. Då kan man ta hem kompisar, man kan ta en after work utan att veta att nån sitter hemma och räknar minuterna osv... OCH man kan arbeta med sin självkänsla ostört utan att nån kommer med elaka kommentarer. Ska dissa alla killar som kommer i min närhet under den här tiden. Det är alltid jag som blir dissad, men nu har jag tröttnat och tänker därför inte beblanda mig med skithögar nåt mer. 5 minuter glädje och 1 månad helvete är inte värt att lägga tid på.

Inga kommentarer: