lördag 13 oktober 2007

Lååång väntan...

Alla kläder är packade. Smink, duschsaker, fotbadet och alla hygienartiklar likaså. Sladdar, böcker och allt annat viktigt ligger också prydligt i en flyttlåda... Nu är det bara bilen jag väntar på! Varför ska allt ta sån tid?

Jag skulle vilja låsa dörren om mig typ nu och börja packa upp! Men som vanligt går ingenting som man vill. Det skulle inte förvåna mig om allt blir uppskjutet till imorgon... Men då kommer jag bryta ihop. Jag vet ju en som typ hoppas att det här är en mardröm. Och det är han som ser till att allting drar ut på tiden. Hade jag haft råd skulle jag hyrt en större bil själv och bara dragit iväg. Från imorgon ska jag aldrig mer vara beroende av någon annan människa. Eller, från ikväll ska jag aldrig mer vara beroende av en annan människa! Jag klarar mig alldeles utmärkt själv!

Inga kommentarer: