onsdag 17 oktober 2007

What's up?


Det sjungs nationalsången på teve, det är ju fotboll strax. Tre spelare i startelvan sjöng inte; Zlatan, Concha och Edman tror jag att det var... VAFAN!!!! Om ni inte kan sjunga nationalsången så kan ni fan ta av er den blågula tröjan också era jävla divor! Ja, jag vet att Concha spelat i Djurgårn men det skiter jag i! Man ska vara stolt över nationalsången och man ska vara stolt att representera de blågula färgerna.

Det blev inget bloggande igår, Cassi kom och jag fick inte komma i närheten av datorn. Jag måste fixa skrivbordet så att jag kan installera den andra datorn. Jag måste flytta sängskåpet ut till vardagsrummet också, plus att jag måste borra i en betongvägg och sätta upp två stycken lampor... Märks det att skruva, bära och borra inte varit mina uppgifter under mina år som sambo? Jag tror jag måste utnyttja någon av mina händiga killkompisar, skickade ett "Ärdufortfarandesur"-mess till honom här om dan men han har inte svarat så jag gissar på att han har spårat ut totalt. Not my problem. Jag har andra som kan hjälpa mig hoppas jag.

Hur känns det då? Jo det känns hur bra som helst! Jag ska luncha med Janne på måndag, hockey med Håkan (kompis) på torsdag och fredan efter min födelsedag kommer Helena hit på middag! Fatta!?! Jag kan bestämma med vem jag vill, vad jag vill och när jag vill! Det är knappt jag fattar det själv men det känns jävligt bra... Det som är trist är att jag kontaktat båda mina bästa kompisar men ingen verkar bry sig nämnvärt. Helen svarar inte när jag pratar med henne på msn och Anne-Li skulle har ringt mig för ett tag sen men hon gör inte det. Man känner sig lite extra bortglömd när man helt plötsligt har egen tid. Jag vet att dom har fullt upp så det är inte att jag tror att dom skiter i mig, men man saknar dem mer när man inte har en sursambo som sitter och lyssnar på allt man pratar med sin väninna om.

Imorgon åker Cassi här ifrån så då kanske jag kan skriva lite mer. Nu har hon badat klart och vill ha datorn så jag loggar off för kvällen och kollar fotbollen istället.

Inga kommentarer: