måndag 15 oktober 2007

Nöjd

Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna! Det känns som om jag är lyckligt kär men i det här fallet är det kärlek till ensamheten. Men det betyder ju att jag tycker om att umgås med mig själv vilket i sin tur måste innebära att jag tycker om mig själv och DET go' vänner är något som jag inte är bortskämd med!

Morgonen var lugn och harmonisk, jag hann tillochmed att äta frukost hemma! Till jobbet tog det 20 minuter inklusive blomhämtning och dagen var lagomt lugn. Jag har ju haft ganska mycket att göra senaste tiden så det är rätt skönt när man hinner med lite annat också. Men som jag sa tidigare så känns det som om jag är lyckligt kär för jag var utanför jobbet 16:33, längtade hem så det var inte sant!

Jag kommer verkligen må bra av detta och jag är överlycklig att just jag fick tillfället att komma därifrån. Det har ju inte varit så lyckosamt tidigare... Kanske är det äntligen min tur att leva och må bra? Fast det låter lite för bra för att vara sant. Jag tar en dag i taget!

Inga kommentarer: