fredag 5 oktober 2007

Bättre dag idag?

Oj vilken helvetesdag det var igår! Har sovit dåligt hela veckan så jag var trött redan innan jag kom till jobbet. Väl där så fick jag springa i princip hela dagen. Orkar inte gå in på detalj men jag var helt slut redan vid 15-tiden. Då började jag tänka på idiotiska saker vilket gjorde att jag blev deppad också! En av de mest negativa egenskaper jag har är att jag är mästare på att trycka ner mig själv i skosulorna när jag är trött. Detta gör att jag inte bara är trött utan även mår dåligt...
Åkte hem så fort jag kunde och tog ett lååångt varmt bad. Grät en skvätt och gick och la mig. Så gårdagen kan man egentligen radera ur mitt liv.

Idag var jag mer utvilad när jag vaknade. Jag kommer inte ha lika mycket att göra på jobbet, jag har lunchdejt med tjejerna från FHI och det är fredag! Förutsättningarna känns lite bättre för den här dagen i alla fall. Men jag har bestämt mig för att jobba med mig själv Big time när jag flyttat för jag känner att jag har halkat ner ett par hack i självkänslearbetet och det är allt annat än bra.

Nu blev det lite att göra här.

Inga kommentarer: