måndag 22 oktober 2007

Det börjar dra ihop sig...

Om mindre än två timmar börar matchen, jag är FETT jävla nervös! Nog för att jag inte räknar med guld egentligen men hoppet är det sista som lämnar människan har jag hört. Skulle nog ha köpt hem tre-fyra öl bara för att lugna ner fjärilarna i magen, men samtidigt är det väl sådana öl som gör att man blir alkis så det är lika bra jag avstår. Cassi och Mattias kommer över. Cassi för att se matchen och Mattias för att hjälpa till att borra, skruva ihop och bära tungt. Som belöning får han middag.

Cassis servering gick bra. Samtalet med mentorn gick relativt bra förutom att fröken Cassandra har några skolktimmar! Inte många men några och det accepterar jag inte. Så jag får väl ta ett snack imorgon när hon kommer utan pappa.

Inga kommentarer: