lördag 20 oktober 2007

Jag älskar ljus!

Bara på bilden är det 7 ljus, totalt i hela lägenheten brinner just nu 23 stycken ljus. För en stund sen var det 24... Jag blir så harmonisk!

Det börjar märkas att jag flyttat hemifrån nu, telefonen har gått varm hela dagen och kvällen! Både via sms och samtal. Helen sa igår att hon inte tyckte det var kul att ringa mig och snacka när jag bodde i Tyresö eftersom jag inte kunde prata obehindrat. Hon ville heller inte hälsa på mig eftersom hon inte känt sig välkommen när Mattias varit hemma. Hemskt egentligen! Att denna människa förstör så att jag inte kan ta hem mina vänner... Men det är slut med det nu! Nästa fredag kommer förmodligen Helen hit. Då är jag alltså bokad torsdag (hockey), fredag (Helen), söndag (fotboll) och fredag (HelenA). På torsdagen fyller jag dessutom år så då kanske jag också gör något. Det börjar röra på sig!

Inga kommentarer: