torsdag 25 oktober 2007

Lön!!!

Det är torsdag idag och det är LÖN! Inte en dag för tidigt kan jag säga. Och som grädde på moset ska jag på hockey ikväll! Bra för mig att jag kommer ut och har lite kul så jag slipper sitta hemma och grunna på varför vissa människor är som dom är... Han har precis loggat in och jag tänker inte skriva idag, och det kommer inte han heller tror jag.

Istället ska jag ringa Helen och fråga om det blir något imorgon... Vi preliminärbokade att hon skulle komma över. När jag sen hade chansen till en dejt med honom på fredag eller lördag så väntade jag med att spika med Helen. Tänker fan inte sitta och glo en hel helg för att någon säger att vi ska ses men sedan bangar ur.

För att det här inte ska bli en dålig dag så avslutar jag med: Jag är en värdefull människa som duger precis som jag är, jag är stolt över och tycker om att vara mig själv!

Inga kommentarer: