fredag 26 oktober 2007

Rivstart!

Vilken morgon! Vaknade med ett ryck 07:40 och insåg snabbt att jag försovit mig rejält! Upp, virra omkring, duscha, virra omkring, borsta tänderna, svära, sminka sig, svära hela tiden, klä på sig, försöka ringa jobbet, fixa håret, svära ännu mera och sen iväg! Allt klart 08:15! Hade jag inte svurit så mycket så hade jag säkert varit klar på 10 minuter. Som tur var fick jag tag i Peter på jobbet som vidarekopplade växeln och receptionen var endast obemannad i 10 minuter! Så på en timme tog jag mig från sovande läge till arbetande! I'm fan bäst ibland!

Idag är det fredag! Skönt med helg! Det blev som jag tidigare sagt ingen dejt med varken han eller Helen så jag ska bara ta det lugnt. Göra lite god mat, titta på idol, tända ljus och må bra. Cassi kommer nog imorgon och på söndag är det ju sista matchen för säsongen. Då ska det festas rejält och kul kommer det bli. Har tagit ledigt på måndag så jag kan slappna av och inte oroa mig för arbetsdagen... Men nu ska jag försöka att få nåt vettigt gjort på jobbet.

Inga kommentarer: