måndag 12 november 2007

Aldrig mer Barkarby!

Jag är helt slut!!! Först så var det ju katastrof på jobbet för att man varit borta en vecka. Ingenting i ordning. Sen är det möte på jobbet i två och en halv timme, bara det blir man ju utmattad av. Som grädde på moset åker Cassi och jag PENDELTÅG till Jakobsberg för att gå på Barkarby outlet. Eftersom ungjäveln har så dyr smak trodde jag att jag var smart genom att åka dit men dom hade exakt ingenting! Det slutade med att vi gick in på Intersport som inte ingår i outletbyn och tjacka en jacka för 2000 spänn. Men det var ca 3000 billigare än vad hennes smak är så det var väl okej. Men sen kom pärsen, att ta sig hem! Bussen till pendeltågsstationen gick en gång i halvtimmen och vi hade ju självklart missat den. Och när man väl kom till stationen så fick man vänta ett gäng på pendeltåget!!! Jag ska ALDRIG mer åka pendeltåg!

Har på fotbollsgalan i bakgrunden här... Fy fan vad dåligt det har blivit! Det har jag sagt de senaste tre åren och i år struntade jag verkligen att bänka mig framför skiten. Men allvarligt, vem bryr sig om damfotboll? VEM? Och om det nu är några så kan dom ju ha en damfotbollsgala så kan vi ju se vilken som har flest tittarsiffror. Snacka om att förstöra för oss som gillar fotboll. Och nu är jag så slut att det är dags för ett bad och sminkborttagning, sen är det morsning och goodbye för idag.

Inga kommentarer: