fredag 2 november 2007

Halvdag idag!

Idag slutar vi 12:10, hur skönt som helst! Egentligen hade jag tänkt att gå halv tolv eftersom receptionen har lunchstängt mellan 11:30-12:30. Men jag lämnade in ett par stövlar på klackning och sulning där dom har en skylt där det står "Vi klackar medan du väntar". Ändå så var det tydligen skitsvårt att få stövlarna fixade till 12!?! Hur länge tycker dom egentligen att man ska sitta och vänta? Jag var där kvart över åtta...

Ikväll kommer Helena på besök! Ska göra nåt med fläskfilé hade jag tänkt eftersom jag köpte superduperbillig färsk fläskfilé här om dan. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra. Det behöver inte vara nåt speciellt, men gärna gott. Hmmm.

Han har ryggskott och kommer därför inte att logga in på msn idag, tråkigt. En hel helg utan ett ljud kan vara långt ibland. Helst eftersom Cassi inte kommer att vara hos mig heller. Jag är inte van att vara ensam så mycket, men jag ska verkligen inte gnälla! Det är det här som jag längtat efter i över ett år!

Nu ska jag jobba på så jag hinner med allt innan klockan 12.

Inga kommentarer: