lördag 17 november 2007

Not my day...

Som jag trodde så gick Sverige inte vidare till EM ikväll! Danmark ledde med 0-1 mot Nordirland men vek ner sig och torskade med 2-1 istället. Sverige ska vi inte tala om! Det finns verkligen något som jag verkligen HATAR när det gäller fotboll och det är bakåtpassar!!! Hela Svenska landslaget passade bakåt utom möjligtvis Isaksson. Nog för att Spanien är väldigt duktiga på att passa men de är inte särskilt bra i backlinjen, tror man att Sverige utnyttjade det? ICKE! Att spela defensiv fotboll mot Spanien är väl kanske inte så konstigt, men att inte ens kunna kontra ordentligt utan att tappa bollen gör mig galen!

Nu spelar Sverige sin sista EM-kvalmatch mot Lettland på onsdag och det kommer att vara sån press på spelarna att jag är tveksam om det kommer att gå vägen... Tar vi inte minst en poäng mot dom så är det kört! I alla fall genom direktkvalificering. Jag vet inte det finns fler chanser, typ de två bästa treorna eller nåt men jag hoppas att jag har en bättre dag på onsdag än idag. Nu går jag och lägger mig och raderar den här skitdagen!

Inga kommentarer: