lördag 17 november 2007

Soft

Det var en soft kväll igår. Maten var jättegod och vi kollade på Idol och Fredag hela veckan och myste!

Idag ska den lilla fröken till Stadion med nån kille som hon dejtar och kolla på nåt snowboard, cross och jag vet inte vad det var. Därefter ska hon hem till dejten och kolla fotbollen. Den tar slut vid 00 i natt och snubben bor på Värmdö så det lutar åt att hon kommer att sova över där. Är inte sådär jättesugen på att hon ska ta sig hem därifrån mitt i natten... Detta innebär att jag får en ensam dag och kväll, vad fan ska jag hitta på? Jag har ingen lust att lämna lägenheten men frågan är om jag inte ska bjuda hit nån? Men vem skulle det vara? Äh! Det får bli en ensam myskväll...

Nu ska jag göra brakfrukost till mig och gumman och sen blir det lite städning, tror jag. Eller så softar jag hela dan och drömmer lite om en person. FAN, hur svårt ska det vara att bara lämna mitt medvetande? Det första jag tänker på när jag vaknar är han och ibland har jag även drömt om honom. Han är också det sista jag tänker på innan jag somnar. Däremellan vet jag inte hur många gånger han finns i mina tankar... HELT SJUKT!

Inga kommentarer: