söndag 25 november 2007

ARG!

Det finns ingen som är så arg som jag är just nu! Jag är så arg att jag skulle kunna slå sönder hela lägenheten, men det tänker jag inte göra. Mitt ex har rotat igenom hela internet och hittat mitt "Space" och har läst igenom varenda blogginlägg! Det spelar liksom ingen roll om jag flyttar eller försvinner från jordens yta, han går igenom allt metodiskt för att tillslut hitta nånting som han kan läsa! Han har redan gått igenom mina gamla dagböcker som jag lämnat kvar där, gått igenom gamla foton som jag har i min minneslåda och nu har han sökt igenom internet så han kan läsa vad som händer i mitt liv! FAN TA DIG!!!!!!!!!

Just nu skulle jag verkligen behöva nåns trygga famn att krypa upp i. För nu är jag arg och rädd. Rädd för att inte kunna få ha ett privatliv från den där jävla psykopaten som absolut inte kan släppa taget om mig. Han står säkert och spionerar utanför mitt fönster på kvällarna för att ha koll på om jag får några herrbesök eller inte. Jävla psykstörda idiot! Jag är rädd för att bli ett offer som alla andra kvinnor man läser om där exet mördar, kastar syra eller nåt annat helt sjukt.

Inga kommentarer: