torsdag 15 november 2007

Ledsen

Idag kommer det att bli en lång dag. Igår tappade jag lusten helt, så när jag kom hem gick jag och badade och sen somnade jag... Vaknade klockan 22:15 av att Cassi bad mig byta säng. Hon hade varit hemma sedan 19-tiden och jag hade inte hört ett ljud!

Sov hela natten utan problem och vaknade imorse och ändå kändes det som att jag inte sovit en blund. Det är alltid så när jag är deppad! Hatar det! Men det är väl kroppens sätt att bearbeta saker och ting.

Idag är jag alltså deppad och det är lite jobbigt att vara på sånt humör när man har det jobbet som jag har. På med masken och sen släppa den efter jobbet och "då kommer alla känslorna på en och samma gång"... Men är det något jag är känd för så är det att vara stark. Bit i det sura äpplet och se glad ut!

Inga kommentarer: