söndag 11 november 2007

Helgen som kom och gick...

Helt otroligt, fattar knappt att jag har varit hemma i en hel vecka! Jag har inte gjort någon speciell nytta, inte konstigt kanske med tanke på att jag varit invalidiserad. Men hur kan tiden gå så snabbt?

I fredags satte jag upp mina nya gardiner och pysslade lite här hemma. På kvällen tittade jag på Idol och sen satt jag och slösurfade fram till fyra på natten! Igår var jag och Cassi på stan och hon klippte sig och färgade mörka slingor. Hon blev verkligen asfin i håret och numera har hon lugg! Väntar ivrigt på ett foto men hon vägrar ju! Medan hon satt hos frissan så shoppade jag loss. Jag köpte en duk, en vas + prydnadsgrejer, en halsduk som matchar mössan som jag även gick och tog bort larmet på, tre halsband, tre örhängen, papperskorg till badrummet, en plattång med laser (kostade 400 istället för 1100), en ljuslykta som hänger, ögonbrynspenna och rakblad... Tror jag fick med allt. Till Cassi köpte jag två parfymer och själv köpte hon lite hårvårdsprodukter och smink. Vi kollade även efter en jacka men hon har lite för dyr smak för min plånbok. Hon såg en jacka för 7000 spänn och det går verkligen inte. Därför har vi bestämt att åka till Barkarby outlet imorgon och kolla om vi hittar nånting där. Vår runda avslutades med middag på London eller var restaurangen heter...

Idag har jag haft typ migrän fast inte SÅ kraftig, men tillräcklig för att jag har varit sängliggande fram till 15-tiden i alla fall. HATAR att ha huvudvärk eftersom jag blir helt handlingsförlamad. Och nu sitter jag här och är helt seg efter huvudvärken så nu orkar jag heller inte göra nåt! En hel söndag åt helvete!

Inga kommentarer: