måndag 5 november 2007

Oturshelg

Okej... Jag och Helena hade jättetrevligt i fredags! Hon kom vid 18-tiden och vi satt och pratade hela kvällen och halva natten. Vid halvtre var vi båda helt slut så hon tog en taxi och åkte hem. Några timmar innan krashade datorn... Jag hade ingen musik, ingenting och jag pallar inte att sitta en hel dag och kväll och glo på teve. Därför stack jag på hockey i lördags. Hockeyn slutade 0-3 till Mora och stämningen var väl inte strålande precis. Efter matchen gick vi ut och käkade och hade det rätt så trevligt trots allt.

När jag är på väg hem halkar min stilettklack på ett jävla löv och jag flyger upp i luften (typ 10 meter känns det som) och landar på svanskotan. Jag trodde att jag dog! Folk stannade och ville hjälpa mig upp men det gjorde så jävla ont att jag var tvungen att ligga kvar i fem minuter ungefär. Därefter fick jag hjälp att ta mig upp och hem. Tur att det hände nästan hemma.

Så igår låg jag i sängen i princip hela dagen och hade ont. När jag vaknade imorse hade jag fortfarande lika ont, men jag tänkte att jag kan ju ändå jobba... Vilket jag inte kunde. Men jag hann i alla fall lämna in datorn som IT-killen fixade innan jag gick hem. Så nu har jag en fungerande dator och all musik och alla foton finns kvar! Nu ska jag bara ordna en läkartid så att jag kan få starka värktabletter så jag slipper att ha ont.

Inga kommentarer: