fredag 2 november 2007

Äntligen Freeedaaag!

Janet is back on track! Hon har handlat lite, städat lite och spelat hög musik denna underbara eftermiddag. Helena kommer hit om en och en halv timme och det är så skönt att kunna ta hem en kompis utan att nån surpelle ska hindra en! Vi ska prata, prata och prata och jag behöver inte oroa mig för att nån står runt hörnan med elefantöron... Härligt!

Imorgon kanske jag går på hockey, det beror lite på när jag vaknar. Det är helt underbart att jag kan bestämma själv vad jag vill göra nu för tiden. Jag hade definitivt gått på hockey imorgon om jag fortfarande hade bott i Tyresö. Allt för att komma hemifrån. Men nu kan jag känna efter vad jag känner för att göra och sen bara göra det. Jag behöver inte fråga någon, inte oroa mig för sura miner eller nånting. Är det inte underbart att vara singel?!? Fast egentligen är det inte singel jag vill va. Det kan ju vara skönt att träffa någon ibland, men man behöver ju inte sitta ihop och bo ihop.

Nu ska jag dra en repa med dammsugaren och sen börja med maten.

Inga kommentarer: