fredag 16 november 2007

Ingen sovmorgon

Idag ska jag och resten av min avdelning på extern handledning på förmiddan. Det beror på att myndigheten ska läggas ner och vi ska få prata av oss lite och innebär att jag har sovmorgon idag. Men inte fick jag någon sovmorgon inte, snarare blev jag väckt tidigare än vanligt av fröken Cassandra!

Jag har ett sängskåp i vardagsrummet som jag utnyttjar när Cassi är här. Hon sover i sovrummet och jag drar ut sängen i sängskåpet och sover där eftersom hon är värd det bästa. Idag gick Cassi upp halv sex och började stöka i köket som är ett barkök och väldigt öppet med andra ord. Ungefär en meter ifrån mig tänder hon lampor, prasslar, pangar och låter i största allmänhet så det var bara till att vakna. Försökte somna om men det var lönlöst. Så nu sitter jag här och är skittrött! Men egentligen spelar det ingen roll för idag är det freedaag!!!

Inga kommentarer: