tisdag 20 november 2007

Ingen lust...

Idag är det en sån där skittisdag som jag hatar. Fattade inte ens att jag somnat förrän klockan ringde och den hade ringt länge innan jag ens hörde den. Cassi var på uruselt humör vilket fördes över på mig, hon sa inte ens hejdå när hon gick. Svårt att tro att detta är bara några timmar efter jag somnade med ett leende...

Så, vad händer idag? Som vanligt ingenting. Jobba, lunch, jobba, handla, laga mat, äta, bada, ta bort smink, tvångsglo på tv eftersom datorn med internetuppkoppling är upptagen och sen i säng... Däremellan så kommer nån in i mina tankar och spökar.

I morse spelade dom Kylie Minouge's gamla slagdänga, här är texten:
I just can't get you out of my head Boy your loving is all I think about. I just can't get you out of my head. Boy it's more than i dare to think about. Every night, every day. Just to be there in your arms. Won't you stay? Won't you lay? Stay forever and ever and ever and ever...

Inga kommentarer: