tisdag 6 november 2007

Bättre idag

Hade stora problem med att somna i natt eftersom det var nåt fel på snurrgrejen i sopnedkastet som tjöt hela natten. Tillslut så somnar jag men vaknar istället av att dom stänger av ljudet nu på morgonen. Tänk vad man vänjer sig lätt.

Det känns bättre i svanskotan idag, inte så att det är bra men jag kan röra mig lite mer idag. Därför har jag beslutat mig för att strunta i att gå till läkaren. Ska försöka tvätta lite och framförallt handla lite på eftermiddagen.

Helst av allt så skulle jag vilja träffa nån men det är bara att försöka att sluta tänka på det. Men det är inte så enkelt som det låter. Det första jag tänker på när jag vaknar är han och även det sista innan jag somnar... Sen får man försöka att parera bort tankarna under dagen när man har annat för sig. Som nu till exempel när jag ska sortera tvätt.

Inga kommentarer: