söndag 18 november 2007

Jag behöver hjälp här!

Varför kan ingenting fungera smärtfritt?!? Skruvade upp skrivbordet i sovrummet och skulle fixa till datorn så att Cassi och jag har en varsin när hon är här. Strömsladd till datorn fanns, sändare till trådlösa tangentbordet och musen hittade jag, skärmen + tillhörande strömsladd men inte sladden mellan skärmen och datorn! Som tur är så var det samma sladd som jag har mellan datorn och teven så jag snodde den! MEN när det är dags att stoppa i internetsladden så visade det sig att modemet enbart har EN utgång!!! Hur är det möjligt? Nu måste jag säkert betala en femhundring för nån typ av grenkontakt för sladdarna...

HAN ringde alldeles nyss när jag satt och skrev här! Jag blev alldeles varm och glad! Började fnittra som nån jävla retard och fick inte fram ett enda vettigt ord, hur pinsam kan man va? Egentligen ville jag säga att jag tänker på honom och att varenda del av kroppen skriker efter att få vara nära honom, men det vågar jag inte. Det känns som att jag medverkar i en film typ Törnfåglarna där jag kommer att få vara olyckligt kär i denna människa i resten av mitt liv och det gör så himla ont! Men vem har sagt att livet ska vara lätt att leva? Det är bara det att vissa får allt serverat medan andra inte har det lika lätt...

Inga kommentarer: