söndag 18 november 2007

I drömmens värld

Ibland känner jag mig väldigt ensam och det enda jag vill är att ligga i någon som jag älskar's famn och känna trygghet och harmoni. Nu ser ju inte mitt liv ut så och har inte gjort på flera år, därför verkar det som att det visar sig i drömmens värld istället.

I natt var jag världens lyckligaste som hade det där perfekta förhållandet som jag kommer att jobba järnet för om jag någon gång hittar en person som är värd min kärlek (och jag hans). I natt var det ju självklart Han som var föremålet och vi hade en perfekt relation där ingen svartsjuka, kontroll eller maktkamp existerade! Vi bara älskade varandra villkorslöst och var måna om varandra... Helt plötsligt vaknar jag av att alla böcker (typ 25-30 st) som står på en ostadig hylla brakar i golvet med en rejäl smäll. Välkommen till verkligheten Jeanette! Här ska du inte fantisera och drömma lyckliga drömmar, kom ner på jorden där de sura äpplena finns och inse att du aldrig kommer att få honom eller någon annan!

Inga kommentarer: