fredag 30 november 2007

Fredag

Fredag idag... Helst skulle jag vilja tillbringa helgen med en karl som tar mig med storm och som väcker min passion som legat vilande alldeles för länge. Jag börjar längta rejält efter någon att slösa underbar tid på.
Tyvärr ser inte min helg ut på det sättet utan ikväll lär det väl bli Idol framför teven alldeles ensam. Lördagen går väl åt till städning och tvättning, förhoppningsvis även lite tid till mitt välmående. Och söndan blir väl bara en slappardag. Möjligtvis byter jag dagarna och slappar på lördan och städar på söndan, kan ju bestämma alldeles själv eftersom jag är alldeles ensam.

I går var en helvetesdag! Han var låg, jag var låg och jag satt och var nära till gråt i princip hela dagen. När jag kom hem slet jag av mig kläderna, åt ett par mackor, badade och gick och la mig och grät. Jag grät för att han är upptagen och inte vill ha mig, jag grät för att jag behöver kärlek från någon som JAG vill ha, jag grät för att jag inte har några pengar, jag grät för att Cassi mår dåligt, jag grät för att jag är tjock, ful och äcklig... Ja, jag grät för det mesta. Tillslut somnade jag med tårar över hela kudden.

Idag mådde jag lite bättre när jag vaknade, men jag känner mig väldigt ensam. Det är ingen som är intresserad av att höra om min vakna tid, ingen som vill krama mig och försöka få mig att må bra, absolut INGEN som bryr sig om jag sitter och gråter en hel kväll. Hur som helst så tog jag mig till jobbet med ett hopp att kanske Han kunde muntra upp mig men han är inte ens online idag. Jag MÅSTE ta av mig offerkoftan och börja jobba med mig själv, det här funkar inte. Bara för att jag har haft ett förhållande i 17 år så innebär det ju inte att jag kan vänja mig av vid att dela mitt liv med någon. Hårdhandskar fram!

Inga kommentarer: