fredag 23 november 2007

Äntligeen Freeeedaaaag!!!

Den här veckan har varit lång, trist och händelselös. Kanske inte måndan då men resten har varit skittråkig! I kväll blir det nog lugnt såvida ingen ringer och har något kul att komma med. I morgon är det både bandy och hockey men jag vet inte om jag ska gå med tanke på att jag inte får min lön förrns på måndag. Dessutom måste jag städa! När Cassi är hos mig så blir det stökigare, hårigare och smutsigare...

För övrigt så är jag lite låg. Det är grått väder nästan varje dag, jag får inte tillräckligt med sömn och jag känner mig väldigt ensam stundvis. Jag skulle behöva en karl som höll om mig lite då och då. Inte en pojkvän, inte ännu i alla fall, men en människa som kramar om mig och snusar på mig ibland. Tyvärr kommer det bli svårt för mig att hitta honom med tanke på att jag inte gör annat än jobbar, handlar och är hemma.

Inga kommentarer: