tisdag 14 juli 2009

Allsång och pizza

Alltså jag vet inte, men antingen så har jag sett för få Allsånger i år eller så har Allsång på Skansen blivit sämre i år.

Massa jävla skitartister typ nåt jävla dansband varav syntsnubben och dragspelsnissen hoppade omkring som om det vore det bästa som spelats ever. Sen Marcus Birro, har inte han sagt att han hatar Allsång? Orkade inte ens lyssna, gick och rökte under tiden. Därefter mit hatobjekt: Anna Book! Hur länge ska hon leva på sin jävla ABC-låt? Hon dyker upp överallt.

Och nu ABSOLUT absolut värst av allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som gammalt Prince-fan kan man inte säga något annat än att dansbandet har förstört en av Prince's bästa låtar. Var det ens samma låt? För i helvete!!! Det kliar på hela kroppen. Måste säga att min hemmagjorda pizza är resor bättre än det här.

Nu blir det Victoriadagen. Hoppas på bättre underhållning där...

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Haha, och här satt jag i min soffa och trodde fanimej att jag skulle dö av ett popcorn i halsen, på riktigt, när dom där jävla jönsarna satte igång. Någon av killarnas fruar hade uppenbarligen gått loss i den lokala sybehörsaffären.
Herrejävlar.

Självinsikt. Självinsikt.

Singel i storstan sa...

Ja jävlar! Kläderna trodde jag var ironi. På riktigt. Nä, nu har jag sett tillräckligt på teve för den här veckan.