torsdag 16 juli 2009

Vad fan ska jag göra?

Jag och tonåringen har alltid haft extremt bra kontakt. Hon har varit snäll och lydig i alla år. Även när hon var i 12-13-årsåldern och började spåra fel så lyssnade hon på mina förmaningar och rättade sig efter mina regler. Jag har verkligen haft tur när det gäller henne.

I måndags så bråkade vi big time och sen dess har vi varit sura på varann. För en gångs skull har jag hållit mig för att visa att man måste lära sig att bli vuxen nån gång.

Igår var jag och solade och kom hem vid 18-tiden. Fröken var inte hemma och hade tagit två av mina högklackade så jag visste att nån typ av fest var på G. Problemet är att hon fortfarande inte kommit hem. Jag har ringt och textat men inget svar. När ska man ringa polisen och vad ska man säga?

Jag är så jävla orolig att jag inte vet vad jag ska ta mig till!!! Kan jag bara få ett livstecken för helvete?!?

Inga kommentarer: