torsdag 30 juli 2009

Sovmorgon

Imorgon är den enda dagen den här veckan som jag inte har någon tid att passa. Jag tror fanimej att jag ska sova tills jag vaknar!

Och inga maskiner har jag påkopplade för att kolla sömnen.

Och en bra bok att läsa tills jag somnar. Läser just nu Unni Drougges bok "Boven i mitt drama kallas kärlek". Inte lika lätt- och snabbläst som "Dumpa honom" var, men bra är den. Börjar fundera under mina bokval. Männen är skitstövlar. Vart är jag på väg egentligen?

Off I go!

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Boven i mitt drama... den har jag också läst. Gillade den enormt. Och henne också. Även om mina män inte kommit i närheten av de hon träffat så finns det där bevakandet, kontrollerandet och ogillandet av vänner som är osunt.
Kul att du tittade in, gillar din blogg och ska läsa i kapp. Har läst din gamla blogg.

Singel i storstan sa...

Jag har lite svårt för hennes skitande i barnen. Där går min gräns. Tror jag.

Och jag har separerat från ett kontrollfreak och däremellan har jag lyckats hitta en psykopat. Och psykopaten är klockren jämfört med boken. Men han hann aldrig gå så långt... När han blev sur för att jag ville träffa min dotter ensam så började varningsklockorna dåna.

Välkommen förresten!