lördag 25 juli 2009

Min sängkamrat

Bestämde mig för att inte sova vidare. Att ta tillvara på dagen så att säga.

Jag har börjat med en olat som uppenbarligen inte är bra när det gäller att göra nytta. Datorn har blivit min sängkompis. Jag tillbringar min tid med datorn i sängen som normala människor tillbringar sin tid med en nyförälskelse i sängen minus sexet. Man bara ligger och lär känna varandra. Jag ligger här och försöker lära känna nya bloggar... Och tiden bara går... Och de flesta bloggar som jag ramlar in på suger...

Så nu gör jag slut med min vän. Inte helt, vi ska ha ett vanligt kompisförhållande. Utanför sängen. Någon som håller mig sällskap när jag är ensam, håller mig uppdaterad och som får mig att skratta. Med andra ord, jag håller mig till mina favoritbloggar och mina favoritsiter trots att de uppdateras dåligt så här i semestertider.

Som jag alltid gör när jag dissar någon som jag haft som sängkamrat så börjar jag med att bädda rent. Måste även städa bort bevisen som vittnar om att jag haft en relation i sängen, såsom odiskade glas, tallrikar etc. Off I go!

Inga kommentarer: