lördag 18 juli 2009

Fattar ingenting

Helt plötsligt så är mina inlägg från tidigare idag med. Tillochmed två gånger, men nu har jag tagit bort de dubbla inläggen. Ibland förstår jag verkligen ingenting.

Just nu har hela huset somnat och den enda som är vaken är tomtemor. Jag är så tacksam att jag har en sån bästa kompis som jag har för vi är så... hur säger man... klara, ärliga, raka, känslosamma, mjuka... mot varann. Ingenting är pinsamt och ingen dömer den andra. Vi båda ser upp till den andre och vi njuter av varandras sällskap.

Det har uppenbarligen blivit ett misstag när vi bokade den här helgen för hon trodde att jag skulle åka imorgon men jag åker ju på söndag. Och inte började hon tänka på all hon inte handlat för en dag till utan hon blev glad istället! Hon tyckte att det var en väldigt kort visit för övrigt men blev nöjd när vi hade en heeeel dag och heeeel kväll plus halv dag till! :-)

Anne-Li heter hon och är min bästa kompis! :-)

Inga kommentarer: