tisdag 14 juli 2009

Tankar på kvällskvisten

Det vankas fint väder imorgon så nu har jag tagit ett oljebad och skrubbat varenda kroppsdel. Här ska solas! Börjar tröttna på att blekna en smula mellan soltimmarna. Gillar inte att sola, men jag gillar att vara brun. Därför skulle det va skönt med sol varje dag så att man kunde ligga en timme varje dag istället för många timmar när det äntligen är sol.

Det skönaste med badet är att jag har bytt sängkläder, finns det något fräschare än att lägga sig i en nybäddad säng när man är ren och luktar godispåse?

Tonåringen har dragit igen foderluckan länge nu. Idag har vi bytt tre meningar med varandra. Typ. Det var när jag frågade om hon ville göra sin egen pizza eller om jag skulle göra den åt henne. That's it! Men jag tänker fortfarande inte ge mig.

Jag skulle vilja kolla på en film men jag vet ingen som är bra...

Det är vad jag funderar på just nu.

3 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Den andra systern Boylen, eller vad det nu hette. Mycket bra...

Vilken butik "tillhör" du? No1 på Götgatan? (Vad jag nu får det ifrån..)

Och bra att du inte ger dig.

Singel i storstan sa...

Jag tillhör inte nån butik, kör det inte så ärliga sättet. Men skulle jag tillhöra så tillhör jag Rixvideo på Lilla Essingen. Närmare så. :-)

Tack för tipset!

MonasUniversum sa...

Det där såg jag inte....