söndag 12 juli 2009

Härlig kväll!

Satt nere på puben under matchen och eftersom det är en kvarterspub så börjar man lätt snacka med andra som är där. Och då pratar jag inte om rå-alkisarna för dom kommer inte in... Rosa Drömmar är känt över hela Stockholm för att vara en bra kvarterspub. Inte som nån lyxkrog, då har vi ju Lux, utan mer som en okejmatfördetpriset-pub och bra personal.

En kille som jag pratade med var Djurgårdare och sitter på hemmamatcherna med några polare till mig, känner några andra vänner till mig och har jobbat med några gamla jobbarkompisar till mig. Världen är liten.

Så vi åker ut med hans båt och åker på några krogar som man kan förtöja vid och har en riktigt trevlig kväll. Inge kärlekstrams utan bara som kompisar.

Det är just såna här händelser som gör att jag verkligen njuter av livet just nu! Spontana aktiviteter, nya bekantskaper och positiva energier... Det är såna här händelser man ska kunna se tillbaka på när man ligger på dödsbädden, inte tevetittande och bråk. Fan, jag älskar mitt liv just nu! :-)

Inga kommentarer: