måndag 20 juli 2009

Bättre

Äntligen mår jag hundra procent bra och det är ju strålande! Men att en hel dag ska försvinna bara för att man festar lite grann är inte acceptabelt. En hel semesterdag dessutom. Så imorgon har jag träff med Josefin för en träningstimme. Det ska bli skönt. Det har slarvats ordentligt med den biten de senaste två veckorna.

Annars står ingenting på agendan. Inga utflykter eller dejter är inbokade. Vädret ska vara fint på förmiddan och fult på eftermiddan och kvällen så det lär knappast bli några spontana dejter heller. Haha, som om det hade blivit spontandejt om vädret hade varit fint. Näe, mina potentiella dejter skriver bara sms eller ringer. Väldigt sällan som vi ses...

Ska kanske göra en efterlysning i hela min bekantskapskrets?!? Är nämligen sugen på att bli kär. Inte flyttaihopkär utan snarare hittapåmassasakerkär. Och nån av alla bekanta man har borde ju känna en singel som passar ihop med mig. Eller? En kille med samma humor som mig och som tar livet lite med en klackspark utan att vara oseriös. Han får inte vara lat men han får gärna vara bra på matlagning och datorer. Dessutom bör han vara mörk, har lite svårt för blonda killar, och skitbra på att hångla! Känner du någon?

Inga kommentarer: